The Bangkokboy Series (Uncut Ver.)
Apabila Sun dibebaskan dari penjara, dipenuhi dengan kemarahan, dia menubuhkan geng "Bangkok Boy" untuk membina pengaruh dan memburu orang yang telah membunuh ayah dan sahabat baiknya. Dalam perjalanan itu, Sun jatuh cinta pada Peach, seorang artis muda dari Korea yang tinggal di Thailand. Namun, apa yang Sun tidak tahu ialah ayah dan abang Peach adalah dalang di sebalik kematian ayah dan sahabatnya.