Top Form The Series
Siri ini mengisahkan Jin (Junta), seorang pelakon baharu yang sedang meningkat naik, dan Akin (Takato), bekas pemenang lima kali gelaran ‘Lelaki Paling Dipeluk Tahun Ini’. Kepopularan Jin yang melonjak mencetuskan persaingan main-main dengan Akin, yang kedudukannya sebagai bintang unggul mula dicabar oleh pelakon muda itu.
Pada mulanya, interaksi mereka dipenuhi usikan Jin terhadap Akin, berjanji untuk memukau Akin dengan bakat lakonannya suatu hari nanti. Gurauan ringan bercampur dengan minat yang tulus, dan lama-kelamaan, perasaan Jin terhadap Akin menjadi semakin jelas, hingga batas antara usikan dan godaan mulai kabur. Akin, walaupun pada awalnya ragu-ragu terhadap Jin, akhirnya mula membalas perasaan tersebut, membawa kepada hubungan yang kompleks tetapi penuh semangat.