Hi! My Mr. Right
Minmin sentiasa menjadi yang nakal dan bijak, bergantung kepada kepintaran pantasnya untuk menipu orang sekelilingnya. Walau bagaimanapun, satu kejadian tidak dijangka membawa kehidupan Minmin yang tenang terjejas apabila kekasih khayalnya, Chu Man, muncul dalam hidupnya. Kedatangannya menggugat kehidupan Minmin yang tenang, dan dia menyesalinya dengan mendalam. Walau bagaimanapun, dia mendapati dirinya benar-benar jatuh cinta dengan kekasih yang dia cipta ini. Walaupun Chu Man mengetahui kebenaran, dia memutuskan untuk membantu Minmin kembali ke dunia nyata, walaupun bermakna mereka mungkin akan berpisah suatu hari nanti.