Jin Secretary
Jin Xi'er, juara seni bela diri campuran dunia, pulang ke kampung halamannya untuk mengejar jalur kerjaya baru. Dia secara tidak sengaja mengetahui bahawa adik kembaranya telah diperlakukan secara tidak adil oleh syarikatnya. Oleh itu, Jin Xi'er memutuskan untuk menyamar sebagai adiknya untuk menyusup ke dalam syarikat tersebut. Dalam satu rentetan peristiwa yang mendebarkan, dia melancarkan balas dendam yang memuaskan terhadap bos dan rakan sekerja yang tidak jujur!