Cute Bodyguard
Cute Bodyguard mengisahkan kisah cinta antara Gu Rong, generasi kedua kaya yang sombong dan suka membuat masalah, dan Su Jingjing, seorang gadis kuat yang kelihatan lembut dan comel. Su Jingjing menjadi pengawal peribadi kepada Gu Rong kerana kemalangan. Walaupun mereka tidak mengenali antara satu sama lain sebelum kemalangan ini, cinta romantis bermula apabila mereka terlibat dalam kehidupan masing-masing.