The Zero Complaint Flight
Wang Haixian menyertai temu duga pramugari syarikat penerbangan untuk memikat hati pujaan hatinya, pramugari Li Er. Syarikat itu menggaji kumpulan pelakon profesional untuk mensimulasikan penumpang bagi melatih adaptabiliti bakal-bakal pramugari. Sepanjang proses latihan, Wang Haixian secara perlahan-lahan menemui daya tarikan profesion pramugari dan bersama rakan sejawatnya, menyelesaikan pelbagai masalah penumpang yang mencabar.