Just Fiancée
Datuk Su Yu cuba menjalinkan Su Yu dengan Gu Manman, dengan harapan kedua-dua anak muda itu akan jatuh cinta antara satu sama lain. Tetapi Su Yu memberitahu Gu Manman bahawa dia hanya ingin mengejar cinta sejati dan tidak boleh menerima perkahwinan tanpa cinta. Selepas mendengar ini, Gu Manman pergi tanpa berkata apa-apa. Enam bulan selepas pemergian Gu Manman, datuk Su Yu tiba-tiba sakit tenat dan dia membuat satu permintaan terakhir kepada cucunya: ketahui di mana Su Manman berada secepat mungkin. Dalam pertemuan secara kebetulan, Su Yu bertemu dengan Qiao Mai, seorang gadis yang bekerja di kedai serbaneka yang kelihatan seperti Gu Manman. Entah bagaimana datuk Su Yu menyangka Qiao Mai sebagai Gu Manman. Akibatnya, Su Yu meminta Qiao Mai untuk membantunya: melihat datuknya dan memujuk untuk menerima rawatan perubatan. Dan dengan itu bermulalah kisah percintaan palsu.