Ex-Wife Stop S2
Presiden yang mendominasi Sheng Nanfang telah kehilangan ingatan hampir enam tahun akibat kemalangan kereta. Apabila dia tersedar, dunia telah berubah secara drastik. Pada masa lalu, dia adalah Ketua Pegawai Eksekutif berpangkat tinggi, dan Su Shaoyan adalah seorang gadis biasa yang tidak mempunyai apa-apa; tetapi kini, Su Shaoyan telah menemui bapa kandungnya dan mengubah dirinya menjadi Ketua Pegawai Eksekutif untuk Kumpulan Tianqi. Bagaimanapun, Sheng Nanfang terpaksa "menikahi" Su Shaoyan sebagai "menantu" kerana perniagaan keluarga Su sedang mengalami krisis.