Revenge of the Best Actress
Shen Wanyi , pelakon wanita yang terbaik menangkap tunangnya Lu Mingyu dan rakannya Ji Yao mempunyai hubungan sulit dan terbunuh dalam kemalangan kereta yang direka oleh mereka berdua. Apabila Shen Wanyi bangun semula, dia mendapati dirinya kembali ke masa sebelum kemalangan itu. Dia berganding bahu dengan pelakon terbaik Gu Yanjue dan memulakan jalan untuk membalas dendam, dan membuat pasangan curang membayar harga yang sepatutnya.