Love Behind the Mask
Pada hari perkahwinannya, Si Yichen, putera Raja Zishang, kehilangan seluruh keluarganya dalam pembunuhan beramai-ramai. Demi membalas dendam, dia menyamar sebagai Mu Han dan mendapat kepercayaan Puteri Sulung. Sementara itu, tunangnya, Hang Anning, yang menyangka dia sudah mati, menyusup ke istana dengan menukar wajah dengan sang puteri. Di bawah satu bumbung, identiti tersembunyi membawa kepada perasaan yang tidak dijangka, cinta dan dendam menjadi satu.