Xie Yun, daughter of the Xie family, once knew and loved Yin Ji, but was misunderstood as the one who betrayed Yin Ji and married the Qi King. After Yin Ji ascended to the throne, he began to retaliate against Xie Yun, making her live a hellish life in the palace. Despite the love-hate entanglement with Yin Ji, Xie Yun still held onto her true feelings. Together, they foiled the conspiracy of traitors.