Ten Years Between Us
The documentary centers on Chen Yinuo's decade-later quest to find the international companions from her youth, a journey that rekindles warm memories of cultural exchange. Their enduring emotional bonds with China as a "second home" underscore the nation's cultural attractiveness and developmental impact. From cherished memories of kinship and friendship to the joy of reunion, and further to discussions of social issues like the generation gap, the disparity between ideals and reality, and...