Taste Humanity at Night S2
This season builds on the first, maintaining the same storytelling and visual style as S1, and explores eight cities to reveal local culinary expertise. It showcases the best late-night snacks, authentic local culture, and the everyday yet legendary urban life. The show delights with diverse flavors while capturing the vibrancy of Chinese cities and the resilience of ordinary people, reflecting timeless tenacity.