5 Seconds of Longing
In order to fulfill her boss's demand, a young employee at a record company named Via had to look for a new artist to sign a contract with. She then got her eyes on Gana, the male vocalist from a newly formed band, E-Minor, after hearing their performance. It turns out, the vocalist is the barista at her go-to cafe. Her boss, Markus, also asked Via to also sign Drupadi. Drupadi agrees on one condition that she will sing a duet with Gana. In the end, Drupadi and E-Minor perform a duet from Via's poem entitled "5 Seconds of Longing". The song is a success and fans hope Gana and Drupadi would become a couple. Via has to hide her feelings for Gana to secure their success, though Gana has also been crushing on Via for a long time. Surprisingly, Drupadi has a crush on Gana too.