Bittersweet 17
Dawai may look like your average seventeen years old student, until the secret of her youthfulness and obsession for the nation's history came to the surface, unraveling before Putra; the schoolmate who has a crush on Dawai. Now the two are facing the nation's long-on going famous mystery, will 'love' be enough for them to get through all the obstacles?