Love Never Fails
The drama is adapted from Shu Ke’s novel “Love Never Fails” and tells the story of the deity Jin Xiu, who tries to help a camellia spirit, Hong Ning, ascend to immortality. However, a bond lasting a millennium forms between them, and in the end, it is Hong Ning who helps Jin Xiu attain humanity.