Luo Lingyu, a fallen noblewoman, travels to Jianye with her sister to seek refuge. On the way, she rescues a destitute man but later forces him to jump overboard due to societal norms.
Unaware that the Lu family's third young master is the man she pushed into the water, she tries to win his favor—only to be repeatedly thwarted. He watches her struggle, exposing her every move, yet when she turns to someone else, he refuses to let her go!