To Get Master
When spoiled Princess Li Song'er of Zuimeng Kingdom transmigrates into Supreme Tyrant, she finds herself stuck with Gu Yuan, the story's merciless antagonist. Though she schemes to escape, fate has other plans—he's her only ticket home. Now, this cluelessly charming royal must outwit the devil himself... without losing her heart in the process.