Yu Jing and Gu Jiahui have been married for three years, but they've been too busy with their careers to think about starting a family. When Yu Jing's mother-in-law, accompanied by her niece, forcefully intrudes into their lives and pressures them to have children, their marriage is pushed to the brink of danger. Little do they know, behind this chaotic situation lies a sinister conspiracy. In the end, the mother-in-law and daughter-in-law join forces to confront their cunning former father-in-law.