After graduating from senior university, Wang Yutian plunges back into the corporate world. There, she navigates a whirlwind of workplace personalities: a narcissistic yet fiercely protective boss, a seasoned bootlicker, and blunt Gen-Z colleagues. Her unconventional approach even catches the eye of the company chairman, who's secretly evaluating operations undercover as a janitor! Confronting ageism and office politics head-on, "Granny Wang" and her coworkers tackle every challenge with street-smart solutions, ultimately redefining their workplace culture.