The Land of the Mist
Yao Yi entered the misty Huangling Village because she was looking for her parents who had been missing for many years. Unexpectedly, her companions disappeared mysteriously on the way, and the search failed. After entering Huangling again, she found that there were many more people in the village, and these people seemed to be related to an accident.