Lies Never Lie
Psychologist Li Mochou joins the Baizhou Public Security Bureau, giving Captain Ding Wei a powerful edge. With her criminal profiling skills, Ding Wei leads his team in solving a series of mysterious cases. As they dig deeper, the real mastermind behind a major unsolved case from years ago is finally exposed, bringing long-buried truths to light.