A Love Journal
In order to satisfy their respective parents' wish for them to get married, Ning Sui and Gu Shen change into a contractual couple from high school classmates. After living together, they gradually fall in love with each other, but find that they're actually business rivals. The spy version of the love story which starts with marriage unfolds as they fall into entanglement...