The drama tells the story of Li Xiaoxi, a cautious and serious woman when it comes to love, who unexpectedly meets Xiaobei. Their chance encounter blossoms into a romantic relationship. Xiaobei’s loyalty and unwavering support give Li Xiaoxi the strength to gradually overcome her insecurities about love. In turn, with Li Xiaoxi’s companionship and acceptance, Xiaobei heals from past emotional wounds and learns to let go and cherish the present. As they navigate their relationship, facing challenges together, both grow and ultimately find a sincere and lasting love.