Love Scenery
As a saying goes, one must achieve something when young because he cannot stay young forever. Liang Chen and Lu Jing made it. Liang Chen is devoted to bringing good music works to the listeners, expressing the idea of being kind, real and perfect. Lu Jing loves computer and big data research. He is highly recognized by academic field through studying complicated human behavior and psychology, thus influencing the classmates around by his solid specialty literacy. They are strangers first but then brought together by big data and they become closer in the journey of pursuing dreams.