Married to Be the Second Wife
To pay for her mother’s surgery, Nayra accepts Angel's offer to be contracted as the second wife of Kenzo, a billionaire heir to the Altiora, health business empire. Her life changes drastically when Adrian, Kenzo’s father, insists on a grandchild, even though Nayra, Angel, and Kenzo agreed there must be no touch and no feelings involved. Meanwhile, burdened by her family's debt, Nayra must also face Kenzo’s suspicious mother, Lusiana, and help Kenzo fight against his ambitious brother, Jojo, who seeks to seize Altiora. Amidst the mounting pressure, Dimitri, a new Altiora employee who seems sincere, enters her life, but he carries a hidden secret that could shatter everything.