Magic Hour The Series S2
While Raina is set to spend the rest of her life with Rangga, her love is challenged by Rangga's very own secret wish. Suffering from cancer and faced with imminent death, how will this entanglement of hearts and complication of feelings that span between Jakarta, New York and Bali be sorted out? Will Raina eventually find one more magic hour in her life?