Well Intended Love S2
Xia Lin, an inexperienced actress who works hard for her dream of being a movie queen, meets Ling Yizhou, the president of Lingshi, a multinational group that controls the economic lifeline of GangDong city. A crisis of public opinion pushes the two to the top of the wave. Whether it's an encounter of deja vu or an encounter schemed by others, the two happy enemies are still super sweet even in the situation full of accidents.