About is Love
A family accident at the age of 18, made Wei Qing became a person who is serious in cleanliness , could not be in contact with people, and was deeply disturbed by the status of President Yunma. After a decade of hard work, there was no destiny, But when he was 28 years old, he was accidentally drunk and met Zhou Shi, 19 year old art student who changed his life.