CHUANG 2021, produced by Tencent Video, is a variety show of an international boy group formation. It is dedicated to fully showing the stage performance, vigour and persistence of youngsters of new times. Nearly a hundred boys from various countries, agencies and colleges, with the help of outstanding seniors, will be together to make cultural and professional exchanges, improve themselves by rising to the challenge, explore their true self and chase their dreams zealously.