Fight For Love
The program invites 10 pairs of couples who are in a stable intimate relationship and are about to enter into marriage to face challenges and verify each other's true love through a series of competitive tasks related to marriage propositions. The intangible tests will be transformed into tangible tasks to be previewed in advance, and all the unpredictable obstacles will be condensed into a survival challenge. Meanwhile, to compete for the only "marriage wish" provided by the program.