First In Last Out
From the first perspective of "new firefighters", the professional stories behind the firefighters are revealed, and the life of young males is closely understood, leading the audience to see the real three-dimensional firefighter images with flesh and blood, laughter and tears. They aren't just the retrograde who rescued in the fire scene, but also the hero next door who silently guards and serves the people wholeheartedly in his life.