Before Sunrise
It is the team show of the time-limited boy group R1SE. By some special talks, they recalled their original aspiration and their growth during these two years. They also exchanged thoughts and discussion about idol industry. Meanwhile, before saying goodbye, they want to extend their gratitude towards their supporters.