An Exciting Offer S5
A workplace survival reality show about the growth and transformation of newcomers to the workplace. The program will record the story of eight law school students with dreams of becoming lawyers who, under the guidance of four lead attorneys from the country's top law firms, go through a month-long hot-blooded, realistic and inspirational internship as lawyers, and ultimately vie for a transfer offer.