Wu Ying Three Thousand Paths
Thirty thousand states in the world respect the Chaoge, but there are many princes and sects everywhere, each with their own thoughts. Xu Wuzhou, the son-in-law of the Qin family in Lin'an City, accidentally obtained the treasure "Reincarnation Bowl", constantly devouring metal, strengthening himself, and hiding in the dark to help the Qin family survive the crisis and restore his bad impression in the Qin family. Unexpectedly, Jixia Academy forcibly accepted Xu Wuzhou's wife as an apprentice. In order to take back his wife, Xu Wuzhou resolutely joined the down-and-out Taoist sect.