The Rise of Twin Souls
Lin Fan, a prodigious talent born into a prestigious family in Dalin County and once chosen by the Heavenly Pride Token, is betrayed by his fiancée, who steals his martial spirit and leaves him crippled. However, when a mysterious demon unexpectedly possesses him, it reawakens his discarded martial spirit and grants him the rare dual-spirit physique. From that moment on, Lin Fan embarks on a path of rise and revenge, starting from a humble county town and breaking through to the vast realms of the heavens.