A terrifying plague of rotting corpses sweeps through Xuan City. The occultist Dong Qing emerges to confront the crisis. Before him stand the imposing, righteous City Lord Nan Feng and his gentle, courteous eldest son, Nan Zhengci. Yet, Dong Qing senses something deeply amiss. Is this grotesque epidemic a heavenly punishment or a man-made calamity? He resolves to pierce the veil of doubt and uncover the truth!