The illegitimate son of the Lu family, Lu Huaifeng, is hunted down and saved by Song Xia. He ends up falling in love with her at first sight. Song Xia's adoptive parents are killed by Lu family's eldest son, Lu Xuan, in a hit and run, and the Lu family covers it up. Lu Huaifeng conceals the truth and keeps her by his side. After learning the truth, Song Xia feigns amnesia to take revenge, obtaining evidence of Lu Xuan's crimes, triggering internal strife. Lu Xuan kills his father and is arrested. When Lu Huaifeng tries to stop him, he is shot and loses his memory. Upon reunion, he does not recognize her.