Si Qingye, the president of Si Group, and Ning Wuhui had a misunderstanding due to a villain’s scheme and parted on bad terms. Later, Ning Wuhui, who was pregnant, unexpectedly lost her memory. She gave birth to a child and became a single mother. Seven years later, they reunited, gradually got to know and love each other again, resolved their misunderstanding, and began a happy life as a family of four.