In the downturn of the filming industry, Yiping Film Company launched an innovative reality show "Live Cave Exploration". Famous actor Li Kaixuan and a few ordinary people attended the show, but a series of strange and horrible things happened. They were also caught in a trap set by a mysterious person. After they experienced the test of humanity, the terrible truth was slowly revealed.