Yowis Band: The Series
The story takes place before the band YOWIS BEN was founded. Bayu and Doni always feel unlucky and unfortunate, especially when compared to Nando's life. Meanwhile, Cak Jon plans to marry Mbak Rini. When Cak Jon prepares to leave for Surabaya to arrange his wedding, Bayu falls ill. Cak Jon then postponed the wedding. Knowing this, Bayu felt guilty. Bayu did everything he could to reunite Cak Jon and Mbak Rini, including asking Doni, Nando, Yayan, Mia, Stevia for help.