In The Grip of Love
A strong and intelligent career woman, Yu Xiling, crosses paths with Gu Zhaohe, a bold and fiery athlete, through a drunken misunderstanding. Sparks fly as their push-and-pull dynamic turns into mutual attraction. With a younger, straightforward lover making bold confessions, who will give in first? But just as romance heats up, her fiancé, who disappeared three years ago, reappears—what secrets and schemes lie behind his return?