Yuezhou Phantom Tales
In the first year of the Zaichu era, Tang Dynasty, a bizarre suicide resembling a ghost-summoning ritual shocks Yuezhou’s West District. Investigating the case, Si Wen, the young magistrate of Yue Prefecture, discovers the victim is none other than Liu Zhaodi, a once-renowned courtesan he once loved deeply. But as the seventh day of her death arrives, abandoned infants rise as vengeful mountain spirits, unraveling a meticulously planned retribution...