Was all a lie, Yi Xiangnuan disappeared for five years and reappeared, but his ex-boyfriend Su Chen brought a ring as a meeting ceremony? He threatened to retaliate, but why is life after marriage different from what he said? Although Su Chen was indifferent to Yi Xiangnuan on the surface, he secretly hid his concern for Yi Xiangnuan in his heart. And she just wanted to bring to justice the murderer who caused her to change home. She buried her head in search of the truth but fell into a greater crisis. After experiencing all kinds of hardships and finding out the truth, the relationship between the two gradually recovered.