When the Biotech company's CEO, Lu You meet Lu Panpan, a talented athlete with an odd amnesia disease, what could happen then? Though both disliked each other, the two gradually grew closer. However, Panpan kept forgetting about their relationship and did everything she could to reignite her memories. Even if that takes 33 first kisses with Lu You?