To avenge her mother’s death, Wan Lin goes undercover for three years, posing as the fiancée of Fu Yan, heir to the underworld empire in Mai City. But on their wedding day, during a raid led by her own agency, Wan Lin shoots Fu Yan.
When they meet again, enemies become allies. As Wan Lin begins to see the sincerity in Fu Yan’s heart. Together, they dismantle the criminal forces from within. Vengeance eventually gives way to love, and the two step into a new life, hand in hand.