Lei Tong, who died from overworking suddenly wakes up inside the novel she written. In this world, she becomes a wealthy woman surrounded by four handsome men who pursuing her. Dating becomes a mission she must accomplish. In order not to return to the real world, she firmly decided to only become a wealthy woman. Does Lei Tong survive in her new world?