Lovely Writer Special Episode
Once upon a time,Gene, the young fantasy-horror novelist and Nubsib, the boy who leaves the entertainment industry to enter real estate business are loving happily for two years. One day, new struggles appear. New problems and responsibilities in their growing ages fill in the distance between them, causing Nubsib to find ways to manage and restore their relationship again. However...this plan is not as easy as it seems...