Cutie Pie 2 You
The story continues after Nu Keo or Keo Kirati graduates and has to plan his future, choosing between marrying Hia Lian and finding something to do, or becoming Kirin, a full-fledged artist as approached by a famous label, but having to be far from his lover. Which path will Nu Keo choose?