I Told Sunset About You
Tae and Oh-Aew passed the entrance exam for the same school in Phuket during high school and became close friends. Later, Oh-Aew was given the opportunity by his teacher to play the role of Yong Jian, a role that Tae had dreamed of playing since the beginning. After the performance, Oh-Aew told Tae that he had found his dream of becoming an actor in the future, which made Tae very angry and sad.